ďťż
Katalog zawiera 10998 fraz

photo golf III variant 1.9 TDi pytanie
mam pytanko, czy u was tez cos tak lekko brzeczy w okolicach 1100-1300 obrotow, np przy ruszaniu, lub bardziej na 2 biegu, jak auto dostanie wiecej obrotow to brzeczenie mija...
co to moze byc???...



Silnik niespodziewanie gasnie
[Golf III, 1994, 1.6, 200 tys. ]
Kilka razy na ok. 100 km przejechanych zgasl mi silnik na wolnych obrotach. Po
zatrzymaniu sie na skrzyzowaniu niespodziewanie wylaczyl sie silnik i nie
moglem go uruchomic przez 5-8 minut. Oczywiscie wylaczalem swiatla, radio i
wszystko co niepotrzebnie zabieralo troche mocy...


1.9 TDI... Problem;-(
A więc w punktach opowiem co się stało:

1. Jechałem sobie spokojnie po pustym mieście (około 40 kmh i 0 ruchu wiec tez 0 ruszań i hamowań).

2. Nacisnąłem gaz by przyspieszyc... obroty mniej więcej były na poziomie 1200-1400. I praktycznie od razu słysze dziwne buczenie połęczone ze świstem...

3....


Mam ogromny problem z GOLFEM VR6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Witam.
Mam taki problem:
auto gasnie na wolnych obrotach, zimny silnik na benzynie kuleje ale chodzi natomiast gdy sie zagrzeje gaśnie na biegu jałowym.to samo robi po przełączeniu na gaz(LANDI RENZO).na benzynie idzie mułowato a raz jak dzik rwie do przoduzależy przy jakich obrotach.
Byłem z autem na kompie i miałem...


MK II i kostka stacyjki
Witam wszystkich, muszę wymienić kostkę stacyjki i utknąłem w martwym punktcie. Poodkręcałem co sie dało w kolumnie kierownicy i wg instrukcji tylko muszę ściągnąć stacyjkę z kolumny kierownicy ale się nie daje Co jeszcze trzeba rozebrać aby to zrobić ?
Z góry wielkie dzieki i pozdrawiam
Sebastian...


[Mk II] Trzęsie przy przyspieszaniu...
... i tylko wtedy! Wczasie normalnej jazdy nic gładko. Tak samo w czasie hamowania też nic. Co to przegub???...


Pytanie o gwint !!
Posiadam m3 Gti 8v 95 rok, kolega ma mk3 Vr6 z 93 roku i zawieszenie gwintowane.
Chcem się z nim zamienić i wstawić jego gwint do moje golfa a moje zawieszenie do jego.
Jemu przeszkadza ta twardość a mi się podoba czy nie będzie z tym problemu.
I jeszcze jedno pytanie ! Jak reguluje się wysokośc takiego gwintu. i jak wyregulować...


mk3 1,6benz. ciężko pali jak zimny....help!!! czy ktos wie?!
Witam!Mam problem z odpalaniem mojego mk3 1,6 benzyna 1993r. Jak jest zimny i postoi np. 1 dzień ciężko pali. Silnik kręci i odzywa się ale nie zapali sam. Jak dodam troszkę gazu, dosłownie tylko delikatnie dotknę nogą pedał gazu to odpala.Raz nawet mi zgasł jak był rozgrzany.Jak jest ciepły to nie ma problemu. Nie wiem co jest grane. Chce założyć instalację...


Schemat interfejsu do golfa :) help
tak więc jak pisze w temacie chciałbym złożyć sobie interfejs do mojego mk3 żeby podłączyć go do kompa (miałem gotowy - pożyczony - ale chciałbym sam złożyć) czy ktoś posiada takowy pod ręką???

POZDRO...


[vw 1.9 TD] Od czego ten wcisk...
W komorze silnika (foto) jest w moim Passacie B4 1.9 TD taka wtyczka...kabelek do niej przechodzi razem z wiązką w poprzek silnika, wzdłuż przodniej szyby, dalej gdzieś ginie...

Macie jakieś pomysły ???...


MK3 1,6 AEE cd.
1. Jakie Wy macie temperatury w silniku 1,6 AAE w zimie?W mieście zauważyłem że do temperatury 90 stopni, przy temp.otoczenia ok.5 stopni nagrzewa sie dopiero po ok. 4 km, przy predkości nie przekraczającej 50 km/h, oraz przy obrotach silnika do 2500 rpm. Na trasie za to bardzo cięzko jest osoągnąć temp.80 stopni. Zazwyaczaj jest to ok 70-75...


ale to już było... czujnik ??
Witam! Wymieniłem termostat na Wahler i temperaturka wskazuje mi 80st( jak sie juz dogrzeje do tej temperatury to wskazówka ani drgnie.) Poprzez dotykanie dolnego przewodu chciałem wybadać kiedy otwiera się termostat i wyszło ze rura robi się ciepła właśnie koło 80st. Nie wiem czy to znowu termostat winny czy może czujnik temperatury. Wentylator się...


Jakie glosniki 6x9?
Witam, chce kupic do mojego MK2 glosniki na tylna polke - i nie wiem jakie... doradzcie
cos - na allegro jest co nie co ale ja nie chce wydac wiecej jak 120zl...

Pozdrv
-=Zbig=-...


[MK3] Jaki uklad kierowniczy TRW czy ZF?
Witam, Mam Golfa III GT 1.8ABS z 1994r ze wzpomaganiem kier.. Musze w nim wymienic prawy drazek kierowniczy. Jednak pojawil sie problem, poniewaz podobno sa dwa rodzaje ukladow: TRW i ZF i tak samo sa inne drazki do nich (tak twierdzi sprzedawca w InterCars). Czy faktycznie drazki w tych ukaldach moga sie roznic, tak ze jeden do drugiego nie bedzie pasowal ....


JAKI AKUMULATOR DO DIESLA 1.9 1Y 1996 r.
Czy akumulator 70 AH o prądzie rozruchu 700 A będzie dobry czy za duży do silnika jak w temacie. Pytaniezadaję w związku z koniecznością wymiany akumulatora VARTA BLU DYNAMIC silwer+calcium 61AH, 540A, który wczasie obecnych mrozów wogóle się nie sprawdza (tylko do temp. -16 było super poniżej pupa)....


'Olej na sprzęgle'
Jak pozbyć się oleju, który dostał się do sprzęgła? Przepłukane było raz benziną, ale słabo pomogło... do skutku?
padły simmeringi, już zrobione, ale ślizga sprzęgłem...
F1...


Problem ze spalaniem MK2 GTI PF POMOCY!
DO tej pory przy jeżdzie w trybie mieszanym palił mi 7,3-7,8 litra\100km.Wskazania kompa były prawie na takim samym poziomie.Pewnego razu podczas jazdy komp pokazywał spalanie rzędu 7,2l po czym po chwili pokazał 99,9l(z silnikiem wszystko w porządku nie stracił mocy). No i od tej pory spalanie przy bardzo spokojnej jeżdzie jest na poziomie...


Gdzie kupie słupki z dziura do tweeterow do MK III
jak wtemacie! podajcie jakis link gdzie mozna dostac takie gotowe słupki w ktore zamontuje tweetery do golfa MK III...


Szarpnięcie silnika przy odjęciu gazu 2.8 Vr6 AAA
Witam. Szarpnięcie następuje przy nagłym odjęciu pedału gazu na rozgrzanym silniku, na niższych biegach(2,3) i niższych prędkościach. Gdy silnik jest zimny i na ssaniu tego problemu nie ma. Co wy na to Panie i Panowie?...


[MK3]cos nie tak
witam
pewnego dnia przyjechalem na podworko i slysze jakies chrobotanie na wolnych obrotach w okolicach alternatora co to moze byc
czy jest taka mozliwosc ze to robi pasek klinowy??
mialem taki przypadek niedawno ze wywalilo mi zimeringi i olej zalal mi pasek klinowy(nie wymienilem go) moze byc to ta przyczyna czy jest to cos...


[ MK3 ] Problem z klapa bagaznika
Witam. Pojawil sie kolejny problemik. Pewnego pieknego poranka wyjelem torbe z bagaznika, zamknelem standardowo bagaznik i do tej pory nie moge go otworzyc. Centralny niby sie otwiera. Czy kluczyk piwinien sie w zamku bagaznika przekrecic? Moj nie chce. Czy mieliscie podobny problem? W jaki sposob go otworzyc?...


[mk2]MROZY MINĘŁY, PROBLEM Z ODPALANIEM ZOSTAŁ...
Pomóżcie, proszę! Mam golfa II, 1.3 z pełnym wtryskiem...Całą zimę palił ok, teraz kupiłem nowy akumulator, a on nie chce mi odpalać...Męczę go kilka minut aż wreszcie zaskoczy...Czy to może być wina pompy? A może filtr? Świece? Co robić?...


Co to jest MK III
Wczoraj wyjąłem obudowe filtra powietrza i pod nia jest jakaś puszka do której wchodzą dwa węzyki. I mam pytanie co to jest i do czego służy. Silnik 1.8 ADZ...



Strona 1 z 479 • Katalog zawiera 10998 fraz • 1 , 2, 3, 4, 5 ... 479
  • mittal steel huta sendzimira kraków
  • jeziorki waleckie
  • karaoke - pioenka Wakacyjna
  • zagramy
  • pga datki
  • dziecko wymiotuje sama zółcią-co to może być
  • Szukam Klanu!?